Jaszczury Amorionu

Za zielone łuski!


#1 2009-10-22 14:23:08

Wyst

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 6
Punktów :   

Pierwsze Zgromadzenie

No dobrze, jaszczury i jeszcze nie-jaszczurki. Trzeba stworzyć tak zwany Biznes Plan :P
Zamtuz z inicjatywy Kosharra już ruszył. Przydzieliłem mu fabularno/mechanicznie Sarjako do pomocy. Pozyskał już paru pracowników, a z tego co słyszałem pierwsi klienci się już zgłaszają.
Zysk mechaniczny z tego przybytku jest marny, natomiast fabularny...  Wielu jak dotąd próbowało coś takiego rozkręcić. Nikomu się nie udało. Sukces naszego zamtuza będzie pierwszym politycznym sukcesem :3

Dalej idąc, udało mi się zmonopolizować plotki. Przekupiłem Areziusa i teraz akceptuje głównie plotki nadane prze ze mnie [Jednak adresaci są różni by nie szerzyć nie sprzyjających pogłosów] Jeśli ktoś z was, ma pomysł na ciekawą plotkę... Niech do mnie napisze :3 To wydatek rzędu 1-2kk, w zamian za to plotka wchodzi od razu po resecie i utrzymuje się co najmniej parę dni ^.^
Dodatkowo mamy haka na księcia, o ile korupcja w Amo nie jest prawnie zakazana, o tyle moralnie budzi zgorszenie :D

Kasyno i inne przybytki powstaną dopiero w NE. Na razie zbieramy ludzi. Tu na forum. Namawiam do stałego udziału, planuje przeprowadzić tu sesję z MG i takie tam :3 W celach integracyjnych.
Nakłaniam do debaty kto co może robić w NE mechanicznie i fabularnie. Wasze zarysy jak Familia powinna wyglądać :D

To tylko powierzchowne informacje, pytajcie o cokolwiek. A ja postaram się odpowiedzieć w miarę możliwości.

Ave Jaszczury :P!

Offline

 

#2 2009-10-23 09:04:38

Kosharr

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 13
Punktów :   

Re: Pierwsze Zgromadzenie

Mój zamtuz stracił właśnie chyba najlepszą kurtyzanę jaką miał bo kasuje konto. Był jeden klient, który nie odpisał na sesje, na tym koniec. Szczerze myślę, że będzie marnie, a Sarjako jeszcze żadnego klienta czy panny nie przysłał - niestety. Będę próbował coś działać. Plotka już poszła, ogłoszenia chyba nie warto, a w tawernie rzadko siedzą ludzie. Ogólnie rzecz ujmując - czarno to widzę.
W nowej erze mechanicznie... będzie bida. Pytacie: Dlaczego ? Otóż jaszczur jest chyba najsłabszą klasą, którą nie da się walczyć w igrzyskach na równi z równym. Myślę nad złodziejem na wzór hobbita gdyż jaszczur ma większy plus do wytki niż zręczności. Jeżeli chcemy zgarnąć coś w wcześniej wspomnianych igrzyskach musimy znaleźć rozgarniętego maga, wojownika i złodzieja. Musimy ustalić też kto pakuje w nowej erze w: drwalnictwo, górnictwo bo na resztę nie ma co liczyć. Myślę tu o galerii chwały, a tylko te dwie profesje są na tyle proste, że szybkim pakowaniem można coś osiągnąć. Nie mamy co liczyć na zielarstwo i alchemię bo jedynie aquila, ostrza i krasnoludzka faktoria są na tyle majętne i rozgarnięte by o to powalczyć. Myślę nad założeniem klanu byśmy jako klan zdobywali zaszczyty.
Ja myślę dobić 100 lvl w następnej erze i walić po bankach, ale tu muszę podpytać jak najszybciej to jaszczurem osiągnąć. Tu od razu uprzedzam, że koszty będą, ale potem będą się powoli zwracać.
Jaszczur jedynie wojownik się opłaca tak naprawdę bo na przy talentach +3 do wytki i siły. Potrzeba nam rzemchów, którzy walą 130 (chyba dobrze mówię) profesji na 1 lvl, a potem bastardy. Potrzeba nam hutników już załatwić i trzech - pięciu górników (1 do galerii chwały, a tamci do miedzi). Myślę, że nie ma się co bawić w dwa zawody (stolarz i kowal) bo nie wyrobimy. Hmm, czego ja tu jeszcze nie powiedziałem... Mechanicznie będziemy biedni w pvp i tyle powiem. Postaram się wklejać tu na forum wskazówki od tych lepszych. Mam nadzieję, że coś uda mi się załatwić. ;]

Offline

 

#3 2009-10-23 09:34:29

Wyst

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 6
Punktów :   

Re: Pierwsze Zgromadzenie

W takim razie można by z owego zamtuza zrezygnować i wymienić go na coś... Innego. Chociażby na walkę polityczną

Mechanicznie z kolei nie uważam żebyśmy mieli tak przefierfolone. Mamy zbilansowane staty, nadające się do stworzenia postaci z dużą szybkością i siłą, która zalewa przeciwnika silnymi ciosami [Jedyny problem to WB, trzeba jej mieć naprawdę sporo]  Cała zabawa nie polega nawet na wygraniu, ale rywalizacji tak żeby zasłużyć na szacunek.
Ja sugeruję skupić się na 5 postaciach które jako pierwsze mają osiągnąć 100 lv. Finansować na maksa jednego kolesia, na maksa alko, najszybciej domek szkolenia przy każdej okazji. To jedyne miejsce o które warto walczyć, bo jest 100% szans że się go dostanie, z kolei reszta jest zupełnie losowa...
Potrzeba nam dobrego szkolenia, wszelkich informacji i takich tam. Jeśli Kosharr będziesz miał na NE czas i jesteś w miarę pojęty to opłaciłem swego czasu Regnaka i może ci przekazać wszelkie informacje jak grać wojem ^.^

Offline

 

#4 2009-10-23 09:48:15

Kosharr

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 13
Punktów :   

Re: Pierwsze Zgromadzenie

Właśnie o domku zapomniałem! To jest rzecz niezbędna na początku z energią. Trzeba domek szybko rozbudować z głową by te +150 eny leciało i przeznaczyć to chociażby na dodatkowy trening. Ja mogę grać złodziejem/wojem bo inne się nie opłaca. Jednak już poprosiłem o porady dla maga u Ireth , a i o porady dla złodzieja z Chaosem gadam. Zamtuza nie oddam, mogę mieć najwyżej jeszcze coś bo po co kasować ? Mam nadzieję, że będę miał czas bo chcę być herosem, ostatnio wszystko zmierzało w dobrym kierunku i trzymałem się tych najlepszych wojowników wtedy. Jednak pewnie by mnie na dłuższą metę wyprzedzili i pobili doświadczeniem inni niestety. Miałem opłacić Regenaka po porady i wkleić tu, ale jeżeli opłacone to spoko, na pewno napiszę
Trzeba zbierać tą ekipę i robić plan wydatków oraz zarobków by potem jakieś babole nie wyszły

Offline

 

#5 2009-10-23 11:38:39

Wyst

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 6
Punktów :   

Re: Pierwsze Zgromadzenie

Z domkiem to jest ten numer, że walniesz 1 i potem można się wymieniać, tzn. lokaratora zmieniamy parę razy dzienni co by każdy mógł odespać i tą energię zebrać

Te 120k na początku to b. dużo :3
A żeby mieć taką hacjentę trzeba 150 godzin, czyli 6 dni.
W 6 dni trzeba zebrać co najmniej tyle gotówki 6 Dni od startu NE [I odrazu kupić co najmniej 10 działek, żeby pkt się ładowały.]
Maga można chyba sobie odpuścić bo jaszczur tylko szybkość ma przydatną [Int i SW są na... przeciętnym poziomie. Nie złym, chyba nawet lepsze od człowieka.]

Czyli na początek górole fundują nam domki, dokładny koszt będzie pod koniec ery jak już skład ekipy będzie pewny.

Offline

 

#6 2009-10-23 11:43:45

Kosharr

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 13
Punktów :   

Re: Pierwsze Zgromadzenie

Czyli będą musieli ostro kopać i drwalić, żeby tą kasę zapewnić. Ten trik ze zmienianiem ludzi w domku jest mi znany i bardzo lubiany!
Hmm, co robimy teraz ?

Offline

 

#7 2009-10-23 11:47:30

Wyst

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 6
Punktów :   

Re: Pierwsze Zgromadzenie

Teraz w tej chwili zbieramy ludzi Trza im wyklepać dokładnie co mają robić w nowej erze. Nie tylko jaszczury ale znajomych gotowych siedzieć u nas i kopać [drwalnictwo jest... nie opłacalne Mój znajomy na moje 5kk zarabia 25kk] W zamian za ciekawe rozrywki i inne takie :3
Wiem że Roth się zdeklarowała u nas być, ale ona raczej nie da się zrobolić xD Z kolei mam też jednego takiego w ogóle dziwnego znajomego który będzie zasuwałdla nas z bananem na ustach.

Ergo 1 górola mamy, a trza nam tak z 10 :3

Offline

 

#8 2009-10-23 12:06:24

Kosharr

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 13
Punktów :   

Re: Pierwsze Zgromadzenie

Hmm... Jakie to rozrywki ? W moim burdelu karnetów na święta nie ma! Żeby nie było!
Trzeba znaleźć hutników, a drwalów tylko po galerię chwały i duże miliony co wypływają przy naprawdę dużym skillu ;]

Jajco się mniej więcej dowiedziałem także nic tu nie wkleję

Offline

 

#9 2009-10-23 14:46:08

Wyst

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 6
Punktów :   

Re: Pierwsze Zgromadzenie

Sesje, klymat i inne takie fabularne pierdoły
Jesteśmy Kull i samo bycie z nami czyni kogoś lepszym xD

Ucz się ucz, bo nauka to potęgi klucz ! [A jak będziesz miał dużo kluczy to mianuję cię woźnym]

Offline

 

#10 2009-10-23 15:58:48

Kosharr

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 13
Punktów :   

Re: Pierwsze Zgromadzenie

Coś takiego mam:

Mag:

Dla Maga oprócz oczywiście INT i SW, ważne są uniki i rzucanie czarów.
Bardzo dobrze jak doprowadzisz swoje walki do postaci mniej więcej takiej:
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (5531.09 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Mroczny Paladyn atakuje(ą) ciebie i zadaje(ą) 1 obrażeń! (915 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (5062.18 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (4593.27 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Mroczny Paladyn atakuje(ą) ciebie i zadaje(ą) 1 obrażeń! (914 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (4124.36 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (3655.45 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Mroczny Paladyn atakuje(ą) ciebie i zadaje(ą) 1 obrażeń! (913 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Ireth Hakabulu stracił całkowicie panowanie nad czarem! Czar wybuchł mu prosto w twarz! Traci przez to 193 punktów życia!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (3186.54 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (2717.63 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Mroczny Paladyn atakuje(ą) ciebie i zadaje(ą) 1 obrażeń! (719 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Mroczny Paladyn atakuje(ą) ciebie i zadaje(ą) 1 obrażeń! (718 zostało)
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (2248.72 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Mroczny Paladyn atakuje(ą) ciebie i zadaje(ą) 1 obrażeń! (717 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (1779.81 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (1310.9 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (841.99 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (373.08 zostało)
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Uniknąłeś ciosu Mroczny Paladyn!
Atakujesz Mroczny Paladyn i zadajesz 468.91 obrażeń! (0 zostało)

Wynik: Pokonałeś 1 Mroczny Paladyn.
Nagroda:
Zdobyłeś 7220 PD oraz 7266 sztuk złota oraz
Ireth Hakabulu zdobywa:
0.4 w umiejętności uniki
0.13 w umiejętności rzucanie czarów

czyli uniki uniki, i Twój cios który dopadł potwora.
Dzięki temu nabijasz ciągle uniki i RC, RC jest mega ważne bo odpowiada właśnie za celne ciosy
zamiennik dla uników i RC to zręczność
więc jeśli nie unikasz i nie uderzasz celnie podtrenowujesz zręczkę.
Nie trenuj szybkości, będzie Ci przekadzała w nabijaniu unikow, szybkość sobie możesz trenować jak już będziesz miał dużo dużo uników.





Złodziej:


No cóź, gra ogólnie jest prosta.
Jeżeli nastawiasz się na szybkośc i zrecznosc, to wtedy musisz miec więcej szybkosci od potwora i tyle zręczności, zeby go pokonywac jedna lub dwiema strzalami, ewentualnie jak masz duzo wiecej szybkosci to mozesz na max 5 strzal.
jak na wytrzymalosc i zrecznosc to wtedy wytrzymalosci trenujesz tyle, ile najwiecej obrazen moze zadac dany potwor a zrecznosci nieco wiecej niz 2x jego obrona, wtedy trenujesz tez sobie duzo strzelectwa

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nakamasoul.pun.pl www.tibiabot.pun.pl www.czarnajedynka.pun.pl www.ktk2010.pun.pl www.anopheles.pun.pl